Snelweg
Lees verder

Laat ik eens los gaan op de VVD

3 Laat ik vandaag eens los gaan op de VVD. Het had in principe elke willekeurige partij kunnen zijn, want ik ben politiek totaal onbevooroordeeld. Maar toch, een partij met twee keer de V van ‘vervelend’ in z’n naam kan nooit goed zijn voor dit…
Lees verder
Complottheorie BMW
Lees verder

Complottheorie

36 Ik reed over de A6. Achterin zat ZKKH in zijn Maxicosi. Hij was net wakker en wij voerden een gesprek. Over auto’s uiteraard, want die hebben nu al zijn interesse. We telden hoeveel auto’s met fietsenrek er op de weg reden. Het fietsenrek- en…
Lees verder