Selectieve gierigheid bij ING
25 De ING is gierig. Heel erg gierig. Niet tegenover zijn topbestuurders natuurlijk, die hebben weer goed voor zichzelf gezorgd. De perverse zelfverrijking van de bankiers mag niet stagneren. Maar dán. In het blad ComputerIdee las ik een verhaal over Wouter Van Dongen. Hij is…